Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Βανδή vs Οικονομόπουλος: η μάχη της αφίσας.

Δύο αφίσες φιγουράρουν αυτή τη στιγμή στην παραλιακή και αν αφεθείς να τις παρατηρήσεις οδηγώντας, δεν το γλυτώνεις το τροχαίο. Από την μια έχεις την κιτρινόμαυρη "Θα μας Kill Bill" Δέσποινα Βανδή που αφήνει μαύρες λουρίδες να καλύπτουν τα εντελώς απολύτως μόνο απαραίτητα σημεία του κορμιού της, ενώ εκείνη ανέμελη κοιτάζει ψηλά στον ηλιάκο. Όχι δεν μου θυμίζει την περσινή αφίσα της Έλενας Παπαρίζου για το ίδιο μαγαζί, Thalassa people's stage. Όχι ούτε τη Μάρω Λύτρα μου θυμίζει στο βίντεοκλιπ του τραγουδιού "Μηχανή του Χρόνου". Θα ήθελα να μου θυμίζει εμένα στα 40 μου, γιατί τέτοιο κορμί, να με συγχωρείς πατριώτη δεν το έχουν και πολλές, με photoshop ή χωρίς.

Από την άλλη, έχουμε τον από πλατινέ και με ανταύγειες καστανό Νίκο Οικονομόπουλο στο Θέα. Και εκεί που οδηγάς βλέπεις το μακρόσυρτο επώνυμο αλλά το Νίκο δεν τον ξεχωρίζεις, Πιάνεις τα ματάκια σου, τα τρίβεις, και δεν μπορείς να πεις με σιγουριά ποιό είναι το αγόρι Πλέιμομπιλ με τα μάτια τα γαλάζια. Ευτυχώς εκεί στην ακρούλα, πλάι στον νικητή DreamShow 1, βρίσκεται ο νικητής Dream Show2, Kώστας Μαρτάκης. που παραμένει ίδιος, χαμόγελο κρεστ, μαλλί γυαλισμένο και μπρατσάκι φουσκωτό στην εντέλεια. Φέρτε πίσω την ξανθιά ανταύγεια στο Νικολάκη, πρωτού φτιάξω γκρουπ στο Facebook!!!!!


Κι αν ζητήσεις να σου πω δυο λόγια το δροσερό σχήμα του "Fragelico", με Μενιδιάτη, Καραφώτη και Θέλξη, θα πω: κι όλοι στη ντίσκο, discogirl και boyssssssss.....

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Πορωμένος με τη Ζωή της Άλλης είπε...

Αγόρι πλεϊμομπιλ χαχαχα
Όντως, στην Βανδή, ούτε εγώ μπορώ να βρω ομοιότητες. Τιποτα δεν μου θυμιζει.
Παντως, τελικα, δεν μενω ανενημερωτος. Προχωραμε αργα και σταθερα.

Οσον αφορα την τελευταια αφισσα, μη ξεχνας και το αλλο "στην Ντισκοτεκ, τη παλια Ντισκοτεκ"

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...