Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

O ακέφαλος παρτενέρ ξεμπροστιάζει τη Τζούλια


Μπορεί η Τζούλια να έφαγε τα μούτρα της, να πέρασε από το νοσοκομείο (όλο τμήμα, τμήμα, βαρέθηκε, είπε να κάνει αλλαγή) και πλέον από το σπίτι της ν' αναρρώνει και να έχει το Μένιο να προσέχει το τραύμα στο τσακισμένο γόνατο, αλλά ο πορνοσταρ - παρτενέρ της στο Απαγορευμένο dvd Iαν Σκοτ έχει πλέον την ελευθερία να μιλήσει για την πρόσφατη δουλειά που έκανε με τη δικιά μας Τζούλια. Ο Ιαν μιλά στην εφημερίδα Εσπρέσο για όλες τις καυτές λεπτομέρειες της βραδιάς που μοιράστηκαν ο ίδιος και η τσοντοσταρ μας. Το κλου της υπόθεσης: ο καψερός πληρώθηκε ελάχιστα και αν ήξερε τι θ' ακολουθούσε θα πουλούσε ακριβότερα τα προσόντα του! Δείτε τι λέει:

Μόλις με είδε είπε στον παραγωγό της ότι ούτε εγώ θα μπορούσα να την ικανοποιήσω. Ας γελάσω. Το πρόγραμμα ήταν ότι εκείνη θα διασκέδαζε μόνη της με ένα μπουκάλι σαμπάνια σε μια μπανιέρα, μετά θα είχε μια σκηνή μαζί μου και στο τέλος μια σκηνή με μένα και τον Tony. Η σκηνή της μπανιέρας ξεκινά, και αρχίζω να ενθουσιάζομαι. Τα πάει αρκετά καλά με τη σαμπάνια. Μου κάνει εντύπωση που βλέπω μια κάμερα με τυχαίες κινήσεις. Αρχίζω να αναρωτιέμαι αν ο εικονολήπτης γυρίζει ένα ερασιτεχνικό video. Είναι... μια όμορφη ξανθιά με γαλανά μάτια και μεγάλο στήθος, πολύ δραστήρια, αυτό που μου αρέσει. Μπαίνω και εγώ στην μπανιέρα και παίζουμε με το μπουκάλι. Στη συνέχεια κάνει στοματικό έρωτα και είναι πολύ καλή. (Στη συνέχεια λέει λεπτομέρειες που ούτε κομψά δε μπορούμε να γράψουμε). Μου κάνει εντύπωση που ο κάμεραμαν προσπαθεί να μην πάρει καθόλου το πρόσωπό μου

Προχωράμε στο κρεβάτι και είμαι απογοητευμένος γιατί εκείνη δεν ήθελε κάτι συγκεκριμένο (μάλλον φοβόταν). Κάναμε πολλά πράγματα, ήταν μια καλή δουλειά και είμαι περήφανος. Όπως είχαμε συμφωνήσει ετοιμάστηκε ο Tony να μπει και αυτός στην παρέα αλλά δεν έγινε ποτέ. Η Τζούλια ντύθηκε και έφυγε. Όλοι μείναμε έκπληκτοι".

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

R3C STUDIOS είπε...

Gi'ayto i tzoulia to girise twra stis roz grammes....

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...