Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Άφταστες Εμφανίσεις Εγχώριων Σταρ


Ο Δημήτρης Κοργιαλάς στο Chart Show (Κυριακή στον Άλφα): τόσο στενό βυλίν παντελόνο - κολάν δεν νομιζω να φορέσω ποτε στη ζωή μου.
Η Άννα Βίσση στην πρεμιέρα της στο Αθηνών Αρένα: Θεέ μου, και πλαστικέ χειρουργέ μου, εύχομα στα 50 + να ειμαι τόσο ομορφη και τόσο αδύνατη και τόσο σφρυγγυλή.

Η Ναταλία Γερμανού στο Μες την Καλή Χαρά: βλέποντας την στο μαγνητοσκοπημένο Chart Show με το παλιο αγαπημενο πλατινέ μαλλί, και θυμαμαι το πρωι, που την ειδα με το πιο σκουρο αγνο ξανθό μαλλάκι, την προτιμώ πλατινέ. Ας το αλλαξει παραυτα.

Η Σταματινα Τσιμτσιλή στο TV WEEKEND : αν την είδες σήμερα (Κυριακή) θα έφριξες. Γιατί την ντύνουν έτσι; Μήπως θέλει να της φάει την καρέκλα η πανελίστριά της Φαίη Βώκου; Ήμαρτον. Θεόχοντρο έδειχνε το κορίτσι και είμαι σίγουρη ότι δεν είναι στην πραγματικότητα. Μπλέ φόρεμα στρες κολλητό, σε υφασμα τσιγαρέ τύπου μαγιό, με λεπτομέρειες ασιμένιες. Ευτυχώς που είχε καλεσμένο τον λατρεμένο Γιώργο Σατσίδη... γιατι το θεαμα της σε έκανε να θες να αλλάξεις κανάλι.



Η Έλενα Παπαρίζου στα ΕΜΑ στο Βερολίνο: στο κόκκινο χαλί ναι, την Παραδέχτηκα την Έλενα..... Ωραίο φορεμα που αναδύκνειε την μπαμπάτσικη εμφάνισή της. Την ώρα που της παρέδιδε το βραβείο το ελληνικό MTV ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΦΟΥΣΤΟΝΟΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΦΟΡΕΜΑ που τολμησε να βάλει. γιατί θέλει θράσσος να το φορέσεις κι ας είσαι η Παπαρίζου.

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

8EA H ANNA

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...