Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Η Σάσα, ο χωρισμός, η συνέντευξη στο Down Town και οι απορίες μου


Είχα πει να μην ασχοληθώ ξανά με τη Σάσα Μπάστα, γιατί όποτε έγραφα πως χώριζε, την επόμενη τα ξαναέβρισκε με το Θοδωρή και τούμπαλιν. Αλλά δεν μπορώ! Μια συνέντευξη έδωσε στο Down Town που κυκλοφορεί και έφριξα η έρμη! Η συνέντευξη πιθανολογώ πως δόθηκε το διάστημα που τα χάλασαν με το Θοδωρή Λανταβό, αφού το ζευγαράκι πάλι μαζί είναι, μέχρι νεοτέρας (οπότε μην το δέσεις κόμπο). Εγώ θα κρατήσω αυτά που είπε η Σάσα και μου έκαν τρομερή εντύπωση.

1. Η Σάσα είναι μόλις 21 και έχει δεχτεί ήδη 6 σοβαρές προτάσεις γάμου (ακούς αγάπη μου;)

2. Οι άντρες την θεωρούν κορίτσι για σπίτι (με κόκκινο φωτάκι απ' έξω;)

3. Από τα 14 συντηρεί την οικογένειά της, ενώ από τα 13 μπαινοβγαίνει σε σχέσεις (η παιδική εργασία δεν απαγορεύεται;στα 13 της δεν έπαιζε με κούκλες όπως εγώ;)

4. Δεν είναι εύκολη, δεν είναι βίζιτα και δεν κάνει βίζιτες όπως λένε (βρε ποιός κακός τα λέει αυτά;)

5. Είναι 21 ετών και έχει Χάμμερ, Ρόλεξ και άλλα ακριβά πράγματα (μήπως ακολο'ύθησα λάθος καριέρα;)

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...