Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Ο Ρέμος έπιασε το Μάη @ Ακάνθους (και η Κατίνα δίπλα)


Βρε σου λέω, εγώ όπου πάω το έχω μέσα μου να φέρνω και κάποιον σταρ. Που λες μετά το σοκ με τον Οικονομοπουλο στο Κitchen, είπαμε να πιάσουμε το Μάη με το παρεάκι. Ε μετά τα άνθη, ήρθε και η λιγούρα και επειδή το Ακάνθους άνοιξε και βρισκόταν δίπλα, είπαμε να το τιμήσουμε. Τι φαγητό και κακό και ωραία μουσική...τέλεια. Και δίπλα παραδίπλα η Κάλι Τσιλίδου και η Νόνη Δούνια μετά των τέκνων, αλλά δεν θορυβήθηκα.



Ε εκεί που είχα πρηστεί η Κατίνα από το φαγητό σκάει μύτη ο Αντώνης ο Ρέμος και δεν φαντάζεσαι τον χάμό που επικράτησε στην κοριτσοπαρέα. Εγώ προσπάθησα να ρουφήξω την κοιλίτσα μήπως και κερδίσω κανένα βλέμμα του Αντωνάκη, αλλά όταν τον είδα να κάθεται στη διπλανή παρέα απογοητεύτηκα. Τα έχει πάρει τα κιλάκια του ο Αντώνης και πολύ ατιμέλητος μου φάνηκε.


Ήρθε μόνος άνευ κάποιας συνοδού και έκατσε με φίλους για ουζάκι. Πολύ χαρούμενο δεν τον λες, ίσως λιγάκι κουρασμένο. Εμ καλύτερα δεν ήταν η Κατίνα με τις φίλες, παρά ο Ρέμος σαν την καλαμιά;;;

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...