Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

H ημίγυμνη Τζούλια ζητά συγχώρεση! Το χρονικό μιας πορνοταινίας


Τέσσερις ημέρες μετά την κυκλοφορία του περιβόητου πορνοdvd με πρωταγωνίστρια την Τζούλια Αλεξανδράτου, κι ακόμα ακούω φίλους γνωστούς και συναδέλφους να το σχολιάζουν. Μερικοί το ψάχνουν σε καλύτερη ποιότητα, άλλοι κλαίνει τα 20 ευρώ αφού αν δεν βιάζονταν το βίντεο διέρρευσε αμέσως στο διαδίκτυο, κάποιοι άλλοι δηλώνουν ευχαριστημένοι αφού όπως λένε, η Τζούλια τους ξάφνιασε ευχάριστα, γιατί τη θεωρούσαν ξενέρωτη στον έρωτα και τώρα τους διέψευσε, ενώ μερικοί εύχονται η σύντροφός τους να έκανε το 1/3 της Τζουλιας κατά τη διάρκεια της ερωτικής επαφής.

Φυσικά, οι κολλητές ασχολούνται με άλλα θέματα: γιατί έχει κάψει το μαλλί της η Τζούλια, αν συνεχίσει να βάζει εξτένσιον δεν θα της μείνει τρίχα να της τραβάνε, τι μπορείς να κάνεις με μια σαμπάνια, πόσο γρατζουνούν τα τακούνια το τζακούζι, αν έχει κυτταρύτιδα η Τζούλια εμείς οι κοινές θνητές είναι φυσιολογικό να έχουμε φλοιο πορτοκαλιού, γιατί να μην έχουν κι αυτές ένα τέτοιο αγόρι με τέτοια προσόντα και άλλα τόσα που τα αγόρια ούτε σκέφτονται. ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΙΔΑΝ ΤΟ DVD!!!
Από το πρωινό εκείνο, πολλά έγιναν και αφορούν στην πρωταγωνίστρια Τζούλια και όχι μόνο. Ιδού τί έγινε:

Πρωινό 3/3/2010: η Τζούλια ενημερώνεται για την ύπαρξη και πώληση του καυτού dvd στα περίπτερα. Ο μάνατζερ ή φίλος της ή ότι άλλο σκατ.. είναι Μένιος Φουρθιώτης, αναφέρει πως η παρολίγο Σταρ Ελλάς είνία σε άθλια κατάσταση, ζαλίζεται, κλαίει οδύρεται και ξερνοβολά από την αηδία!

Βράδυ 3/3/2010:
η Τζούλια σταματά να ζαλίζεται, ανακτά δυνάμεις και εμφανίζεται υπέρλαμπρη στα εγκαίνια σεξ shop στους Αμπελόκηπους!
Πρωινό 4/3/2010: όλοι ψάχνουν τον ακέφαλο παρτενέρ της Τζούλιας στο καυτό βίντεο. Το τατουάζ που απεικονίζει μια γυναικεία φιγούρα προδίδει τον τριχώτό πορνοσταρ Ίαν Σκοτ. Ο Ίαν Σκοτ είναι από τους πιο διάσημους ευρωπαίους πορνοστάρ με καριέρα στην Γαλλία, την Ιταλία και γκεστ εμφανίσεις στην Ελλάδα με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Έχει στο ενεργητικό του περισσότερες από 200 ταινίες και θεωρείται από τα μεγάλα ονόματα στην Ευρώπη, ενώ πριν λίγα χρόνια προσπάθησε να κάνει καριέρα στο Χόλυγουντ, αλλά δεν του έκατσε. Ο Σκοτ γεννήθηκε το 1963, έχει ύψος 1.85, ζυγίζει 74 κιλά κι έχει... περιφέρεια 23 πόντους!
Βράδυ 4/3/2010: Το κανάλι Star που την προηγούμενη ημέρα έκανε πως δεν είδε και άκουσε το βίντεο, βγάζει σε παράθυρο την Τζούλια που ανοίγει την καρδιά της στον Αιμίλιο Λιάτσο. Εκεί εξομολογείται πως δεν παύει να είναι καλό κορίτσι που την εξέθεσε ένας πρώην ονόματι Γιώργης!





Πρωινό 5/3/2010: Ο Χρήστος Ψωμόπουλος από το ναυτικό δηλώνει σοκαρισμένος. Ακόμα δεν έχει ξεπεράσει την καψούρα ο έρμος. Αν βγει με άδεια, κρύψτε τα αυτιά σας! Κινδυνεύουν. Tαυτόχρονα, οι Ελεγκτές της Εφορίας (πρώην ΣΔΟΕ) κάνουν φύλλο και φτερό την εταιρία παραγωγής του dvd, αλλά οι υπεύθυνοι είναι στα εξωτερικά, ενώ έλεγχος θα γίνει και στα περιουσιακά στοιχεία της Τζούλιας και στο πώς απέκτησε την βιλίτσα τις πριν λίγο καιρό!
Βράδυ 5/3/2010: η Τζούλια συνεχίσει τις πρόβες για τις νυχτερινές της εμφανίσεις στη Συμπρωτεύουσα σε γνωστό νυχτερινό κέντρο. Εκεί δηλώνει:
“Αφήνω όλη την στενοχώρια μου πέρα από την δουλειά και κοιτάζω τον κόσμο κατάματα. Τους δίνω αυτό που ζητάνε από την Τζούλια. Με κάνει να ντρέπομαι και νιώθω την ευθύνη να ζητήσω συγνώμη από τον κόσμο για αυτό το dvd” δήλωσε η Τζούλια Αλεξανδράτου στο star, ενώ συνέχισε: “Πλέον δεν εμπιστεύομαι τίποτα. Έχω ψάξει όλα τα καμαρίνια του μαγαζιού. Δυστυχώς ήμουν αφελής σε αυτό το κομμάτι. Ο χρόνος γιατρεύει, και όλος ο κόσμος ξέρει τι κορίτσι είναι η Τζούλια. Η Τζούλια είναι η Τζούλια και δεν είναι αυτό που προσπαθούν να βγάλουν”.
Πρωινό 6/3/2010: Ο Αλέξης Κούγιας αναλαμβάνει την υπεράσπιση της Αλεξανδράτου στο σήριαλ με το πορνοdvd. Εκείνος δηλώνει ότι θα εξετάσει το θέμα και αναλόγως θα υπασπιστεί την εθνική υπόθεση.
Απόγευμα 6/3/2010: Η Τζούλια εκδίδει δελτίο τύπου:
“Μετά τη μεγάλη δημοσιότητα που έχει πάρει το θέμα με το παράνομα κυκλοφορημένο dvd με τις προσωπικές μου στιγμές, που το κυκλοφόρησε ο πρώην φίλος μου και πούλησε όπως μάθαμε τα δικαιώματα στην εταιρεία παραγωγής ερωτικών ταινιών, θέλω να σας πω ότι η υπόθεση περνά πλέον στα χέρια του πληρεξούσιου δικηγόρου μου, κ. Αλέξη Κούγια, του οποίου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και ξέρω ότι όλα τα αναπάντητα ερωτηματικά που μας απασχολούν τις τελευταίες ημέρες θα πάρουν σύντομα απαντήσεις.
Σας παρακαλώ από εδώ και πέρα να σταματήσετε την οποιαδήποτε αναπαραγωγή σεναρίων επιστημονικής φαντασίας γύρω από τις κλεμμένες στιγμές που εν μέρη γυριστήκανε εν γνώση μου αλλά κυκλοφόρησαν εν αγνοία μου, και σας δηλώνω για ακόμη μια φορά, ότι το περιεχόμενο αυτού του dvd είναι προσωπικές μου στιγμές μεταξύ εμένα και του πρώην φίλου μου.
Επίσης θέλω να σας ζητήσω συγνώμη για όλη αυτή την αναστάτωση που γίνεται εις βάρος μου το τελευταίο διάστημα και θέλω να σας δηλώσω ότι αισθάνομαι ντροπή και θλίψη για όλη αυτή την εξέλιξη και την τροπή που έχει πάρει αυτό το θέμα.
Αυτές τις δύσκολης μέρες για εμένα θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον απλό κόσμο που είναι στο πλευρό μου και μου συμπαραστέκεται και είναι κάθε βράδυ στο νυχτερινό κέντρο “Fix 3” στη Θεσσαλονίκη και μου δείχνει τη στήριξή τους και την αγάπη τους, καθώς και τους στενούς μου συνεργάτες που είναι δίπλα μου και με κάνουν να νιώθω δυνατή.
Με μια μεγάλη και ειλικρινή συγνώμη μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου... Τζούλια Αλεξανδράτου”.
Και η ιστορία συνεχίζεται.....

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...