Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Γιατί είπε ναι στην τσόντα η Τζούλια (οι 10 λόγοι)


Οι αιτίες που οδήγησαν την εθνική μας τσοντοσταρ στο κρςβάτι του πόνου με τον Ίαν Σκοτ, όπως τους εξέφρασε περιγραφικότατα στην Τατιάνα Στεφανίδου:

1. Η Τζούλια είχε ανάγκη από διασκέδαση. Α ρε Ψωμόπουλε, το χες το κορίτσι κλεισμένο μέσα κι έπαθε κατάθλιψη και είπε να γυρίσει μια τσόντα να έρθει στο τσακίρ κέφι.

Τι είπε η Τζούλια: «Δεν με αφορά αν τελειώσει όλο αυτό. Απλά το διασκεδάζω. Με όλα αυτά που κάνω κατά καιρούς διασκεδάζω. Το βλέπω σαν παιχνίδι ενώ ο κόσμος το πήρε πολύ σοβαρά».

2. Η Τζούλια θέλει να είναι πρωτοπόρος και θέλει να κάνει σίγουρα επαγγελματικά βήματα, γι' αυτό και σκύβει πολύ για να μην πέσει!

Τι είπε η Τζούλια: «Έχω άγχος για το επαγγελματικό μου μέλλον. Δεν κοιτάζω μακροχρόνια, γιατί ποτέ δεν γίνονται. Προσπαθώ να κοιτάζω μέχρι κάποιο σημείο. Βήμα βήμα οι κινήσεις μου».

3. Η Τζούλια είναι πολύ μικρή ακόμα και είπε να κάνει μερικές τρέλλες με τα πόδια ανοιχτά:
Τι είπε η Τζούλια: «Είμαι 23 ετών και κάνω τις τρέλες μου, όπως κάνουν τα παιδιά της ηλικίας μου. Θα μου πεις δεν βρήκα να κάνω κάτι άλλο»;

4. Ο πατέρας της Τζούλια την πίεζε από παλιά και είναι ηθικός αυτουργός ης τσόντας:
Τι είπε η Τζούλια: "Έκανα πράγματα για να τον εκδικηθώ μετά γιατί υπάρχει αυτό το συναίσθημα μέσα μου. Είναι άσχημο, το ξέρω. Αλλά πώς να μη δεν βγει εκδικητικά; Όταν με βρίζεις και με υποτιμάς σου πάω κόντρα ή σου κάνω πράγματα για να σε τσατίσω να σε πληγώσω».

5. Η Τζούλια μην δει κατοστάευρω, σκύβει:
Τι είπε η Τζούλια: "Μου είπε ότι θα μου δώσει όλα τα λεφτά μπροστά και, όπως καταλαβαίνεις, είπα το ναι. Είναι δύσκολο να αρνηθείς κάτι τέτοιο. Ένας άνθρωπος δύσκολα αρνείται ένα τέτοιο ποσό αλλά μια τέτοια δελεαστική πρόταση, που σου φαίνεται πάρα πολύ ανώδυνη".

6. Η Τζούλια είναι πολύ επαγγελματίας:
Τι είπε η Τζούλια: «Το είδα καθαρά όπως βλέπεις μια δουλειά. Όταν είμαι σε μια φωτογράφιση και με περικυκλώνουν τόσα άτομα ενώ είμαι γυμνή είμαι απαθέστατη, επαγγελματίας. Αμήχανη ήμουν με το πώς θα φανεί όλο αυτό. Με το αποτέλεσμα ήμουν αμήχανη».

7. Η Τζούλια ψοφάει για προκλήσεις, είναι να μην της πεις ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι:
Η Τζούλια είπε «Είμαι ένα νέο κορίτσι προκλητικό σαν άτομο. Μʼ αρέσει η πρόκληση, μου αρέσει ό,τι κάνω να πρωτοτυπώ. Δεν το παίρνω τόσο στα σοβαρά. Τις παίρνω λίγο ανάλαφρα, όπως εκείνη τη στιγμή είπα το ναι μέσα σε πέντε λεπτά»

8. Η Τζούλια όταν το πίνει (το αλκοόλ), την πίνει:
Η Τζούλια είπε: «Ίσως με βάρεσε η σαμπάνια και δεν ήμουν τελείως νηφάλια. Τι άλλο θα πουν πια για μένα; Έλεος».

9. Η Τζούλια δεν βγήκε Σταρ Ελλάς, είπε να βγει Σταρ Ανοιχτά πόδια 2010:
Η Τζούλια είπε σχετικά: "Ηταν μεγάλη ξεφτίλα που δεν κέρδισα τ΄τε. Κατηγορούσα τον πατέρα μου. Σε εκείνον ξέσπασα".
10. Η άποψη της Κατίνας: Να δεις που αυτή και εκείνος ο πρώην δικός της ο ναύτης έκαναν οργανωμένο σχέδιο. Κοιμήθηκαν ένα βραδυ και σκέφτηκε αυτός, λέφτά δεν έχω, τα καράβια πέσαν έξω, η δικιά μου τρελλό μωρό, μεθάει και εύκολα 9με το χρήμα), μωρέ να της πω να κάνει κάτι πρωτοποριακό, να βγάλουμε και χρήμα με σέσουλα; Έψαξε το καρνέ για κανένα γνωστό στη βιομηχανία, έπεισε τη Τζούλια και τον παρατρεχάμενο Μένιο και ξεκίνησαν να πηγαινοέρχονται στα τμήματα για μηνύσεις. Βγήκαν και στη Λαμπίρη για ξεκατίνιασμα και να μετά από λίγες μέρες και το dvd. Μωρέ αν δεν είχε γίνει εκείνος ο ντόρος, ποιός θα έδινε 20 ευρώ για να την δει να το κάνει;;

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Ανώνυμος είπε...

ola ta lefta!!

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...