Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Έριξε το φαρμάκι της με το κιλό η Τζούλια στη Λαμπίρη


Η Τζούλια Αλεξανδράτου έλυσε για ακόμα μία φορά την σιωπή της και πέταξε τα βέλη της προς όλη τη σόου μπιζ, μα όλη. Το κορίτσι μίλησε στη Χριστίνα Λαμπίρη και τέτοιο δηλητήριο που έσταξε, απορώ πώς και δεν φαρμακώθηκε και η ίδια. Το τι είπε το στόμα της δεν λέγεται, και ευτυχώς που ασχολήθηκαν να το γράψουν οι συντάκτες του yupi.gr (http://www.yupi.gr/gossip/c14261/Tzoylia_Alexandratoy.html)Τάσος Μαστρογιάννης και τη Ζωή Παπατσιώλη

Ποια είναι η πραγματική Τζούλια: «Είμαι παρεξηγημένη γιατί δεν είμαι έτσι στη ζωή μου. Είμαι πάρα πολύ απλή στη ζωή μου. Η αυθάδεια είναι η άμυνά μου, γιατί -όπως βλέπεις- κατηγορούμαι από πολλούς για διάφορα. Ακόμη και γι' αυτό που είμαι με κάνουν να νιώθω ένοχη. Είμαι ο πιο λογικός άνθρωπος του κόσμου. Μπορεί να φαίνομαι τρελή, αλλά δεν είμαι. Τα έχω δεκατέσσερα». ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΤΖΟΥΛΙΑ, Ο ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΓΚΟΥΦΗ, ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ, ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΓΚΟΥΦΗ

Για τη Ζέτα Θεοδωροπούλου: «Με κουνέλια και ζώα δεν ασχολούμαι. Δεν μπορώ να μιλήσω γα όλο το ζωικό βασίλειο». ΦΥΣΙΚΑ, ΕΣΕΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΠΤΗΝΑ, ΜΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΑ ΜΕΛΩΔΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ.

Για τον Ηλία Ψινάκη: «Μάνατζέρ μου δεν ήταν ποτέ. Είχε ανθρώπους από κάτω να μανατζάρουν τα άτομα που ήθελε, και ένα από αυτά ήμουν κι εγώ. Μετά το Ρουβά, ο Ηλίας σταμάτησε να μανατζάρει άτομα — όχι μόνο εμένα, δεν μανάτζαρε κανέναν. Δεν ασχολιόταν. Έβαλε ένα άτομο να με μανατζάρει, τον Ηλία τον Πανταζόπουλο. Ο Ηλίας ήταν πάντα εκεί, αλλά τις δουλειές τις έκλεινε ο Πανταζόπουλος. Ο Ηλίας μου έλεγε "Εμείς, αγάπη μου, δεν θα δουλεύουμε. Είμαστε σταρ. Θα βάλουμε τον Πανταζόπουλο να δουλεύει για μας". Είχαμε μια πολύ όμορφη σχέση — όποια κι αν ήταν αυτή (με τον Ψινάκη). Εξακολουθούμε να είμαστε φίλοι. Είχε παραγίνει το σίριαλ "Ηλίας-Τζούλια", και έπρεπε να κόψουμε». (......)

Για τον Ηλία Πανταζόπουλο: «Με τον Πανταζόπουλο είχα πάντα κάποια ψιλοπροβληματάκια. Θέλω να πηγαίνω μπροστά, κι όχι να μένω στάσιμη — πόσω μάλλον να πηγαίνω πίσω. Δεν χρησιμοποιούσε τη δύναμη που έχω. Γιατί να μένω στάσιμη όταν παίρνει μεροκάματο από μένα; Γιατί να συνεχίσω να του πληρώνω το δάνειο του τζιπ του;».
Έχει ακόμα σχέση με τον Χρήστο Ψωμόπουλo; «Χώρισα και είμαι μόνη σαν το λεμόνι. Μου αρέσει που είμαι μόνη μου, τις γιορτές θα τις περάσουμε εγώ κι ο Άγιος Βασίλης». ΑΜ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΤΟ ΤΖΙΠ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΝΕΣΕ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΖΗΛΟ ΣΟΥ ΡΙΑ, ΠΕΣ ΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Για την καριέρα του Σάκη Ρουβά στο εξωτερικό: «Όταν κάνεις καριέρα, είσαι αναγνωρίσιμος παγκοσμίως. Τον Σάκη δεν τον γνωρίζουν, μόνο στην Ελλάδα τον ξέρουν. Εγώ στα 45-50 μου δεν θα ξεκινούσα κάτι στο εξωτερικό. Εγώ -που είμαι 24- σε πέντε χρόνια δεν θα μπορώ να κάνω κάτι, μου λένε ήδη ότι είμαι μεγάλη». ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΣΑΚΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!

Η ίδια θεωρεί ότι έχει καλή φωνή; «Θα ασχολιόμουν με το τραγούδι αν δεν είχα φωνή; Στα 14 μου τραγουδούσα τραγούδια "μαύρης". Έπιανα νότες που δεν πιάνονται. Τώρα μπορεί να μην πιάνω αυτές τις ψηλές που έπιανα, μπορώ να τραγουδήσω όμως. Μπορεί να μην μπορώ να τραγουδήσω Σελίν Ντιόν, αλλά Βανδή εύκολα». ΒΡΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΙΛΕΣ ΠΙΑΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΟΝΤΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΟΤΕΣ...ΤΙΣ ΟΚΤΑΒΕΣ ΕΝΝΟΩ, ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ

Η σχέση της με το Θεό και την εκκλησία: «Προσεύχομαι. Δεν ξέρω αν πιάνουν τόπο οι προσευχές μου όμως. Δεν είμαι της εκκλησίας, δεν πιστεύω στους παπάδες, πιστεύω στο Θεό. Δεν πηγαίνω στην εκκλησία». ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...