Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Παναγιώτης - Σοφία: Σημειώσατε Φ...(ίλοι)


Ναι αγαπημένε αναγνώστη μου, το Καρναβάλισα για καμιά βδομαδίτσα αλλά είπα να γυρίσω να Κανιβαλίσω και λιγάκι! Θα ξεκινήσω λοιπόν με μια αγνή φιλία και βλέπουμε!

Εν αρχή ην ο καλαθοσφαιριστής! Μια φίλη μου καλή, καλή μου φίλη προσφωνούσε χαζούν τους μπασκετμπολίστες αλλά θα την βγάλω ψεύτρα, γιατί μετά τη συνέντευξη του Παναγιώτη Λιαδέλη στο Hello (και το μπέρδεμα που μου προκάλεσε) ομολογώ ότι εγώ είμαι η χαζή και ουχί ο καλαθοσφαιριστής.
"Είμαστε φίλοι. Η Σοφία είναι η καλύτερη φίλη που μπορείς να έχεις Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος. Έξυπνη, γοητευτική, ουσιαστική σε όλα της. Ένα μυαλό που το λατρεύω, μία γυναίκα που κάποιοι θα... σκότωναν για να είναι μαζί της. Απολαμβάνω τις πραγματικές στιγμές αληθινής φιλίας που μου προσφέρει η Σοφία."

Απ' ότι κατάλαβες δηλαδή, τους δύο νέους (λέμε τώρα) συνδέει μια φιλία. Βάσει της φιλίας αυτής, Σοφία και Παναγιώτης οργώνουν τα Μιλάνα και τα χιονοδρομικά και τις Πάρους και τις Νάξους. ΟΧΙ ΠΙΑ ΣΕΧ ΜΟΝΟ ΦΙΛΟΙ ΔΗΛΑΔΗ!
Κυρία Αλιμπέρτη μου, τέτοιον άντρα δεν τον κρατάς για φίλο! Μέχρι και με τον Πάριο κάνατε one night stand, τον Λιαδέλη δεν τον λιμπιστήκατε;;
ΣΕ ΤΑ ΜΑΣΣ!!!!!Αν πάλι φοβάστε τα βουντού που ενδέχεται να σας κάνει η φίλτατη πρώην σύζυγος Λιαδέλη και μητέρα του παιδιού του, dont worry, πείτε το, κάτι μαγικά ξερουμε και μειςμ θα βοηθήσουμε....

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...