Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Η Ελένη, η Σάσα και το κακό συναπάντημα...


Μαμά, σταμάτα να σκας για την Ελένη (Μενεγάκη), που πέφτουν τα μαλλιά της τούφες, που την άφησε ο κακούργος ο Γιάννης με τρία παιδιά στην αγκαλιά. Δεν ξέρω πως να στο πω μαμά μου, αλλά η Ελένη δεν σκάει και πολύ. Δικιά της απόφαση ήταν το διαζύγιο όπως δήλωσε και η ίδια, και έτσι όπως τα έκανε, ας τα λουστεί. Η βέρα μαμά, πάει. Δεν την πήρε ο Γιάννης πίσω, μην νομίζεις. Η ίδια η Μενεγάκη την έβγαλε στα 9μερα του διαζυγίου της!

Αγαπημένο μου αγόρι, μην σκας! Έγιναν οι πληγές από το τροχαίο της Σάσας Μπάστα και ανέβηκε η αγαπημένη σου στην πίστα πάλι. Λίγο πονούσε από τα 4 παρακαλώ σπασμένα παΐδια αλλά θα της περάσει. Βέβαια, το κορίτσι, είναι ακόμα φοβισμένο και όταν μπαίνει σε αυτοκίνητο νομίζει ότι θα ντελαπάρει.

Μπαμπά μου, μπαμπούλη μου, μην ανησυχείς, δεν θα μπλέξω κι εγώ με τον Ψωμόπουλο, δεν είναι του γούστου μου. Τώρα, αν με ρωτάς πώς η Τζούλια έβγαλε τόσο χρήμα για να αγοράσει βιλάρα στην Πολιτεία, θα σε καθησυχάσω. Η βίλα είναι νοικιασμένη και την μισθώνουν σταρς και σταρλετίτσες που θέλουν να το παίξουν ιστορία. Μόνο η Στέλλα η Μπεζαντάκου έχει βιλάρα φτιάξει στα Νότια και είναι δικιά της και με τη βούλα.

Aδερφή μου, σταμάτα να ανησυχείς. Δεν θα στείλουμε για 1000 στη φορά στη Eurovision τον Κωνσταντίνο Χριστοφόρου. Θα ζηλέψει και η Ευρυδίκη και θα θέλει να ξαναπάει με την Κύπρο. Ούτε και ο Χοβίκ που σου άρεσε στο X-FACTOR δε συγκίνησε τους Κυπρίους.

Νικητής ήταν ο Jon Lilygreen & The Islanders με το τραγούδι Life looks better in spring. Άντε βρε αδερφή μου, μπας και δουν γιουροβιζιονική άνοιξη εκεί στην Τσίπρον!

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...