Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Ώπα ρε Γεωργούλη με τα διαφημιστικά σου



Αν νομίζεις ότι τα έχω με το κόσνεπτ ή την επιλογή διαφημιστικής καμπάνιας της εν λόγω εταιρίας κινητής τηλεφωνίας απατάσαι. Και ούτε καν θύμωσα όταν ο Αλέξης Γεωργούλης μας το είπε στα μούτρα μας, στην ραδιοφωνική εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, πως έκανε το εν λόγω διαφημιστικό για να πάρει τα φράγκα και να πάει στο Λος Άντζελες προς αναζήτηση διεθνούς καριέρας. Αν όντως κάνει διεθνή ανοίγματα δεν το γνωρίζω, πάντως την καριέρα του Σόμμερ δεν θα την ξεπεράσει (χαχαχα, καριέρα Σόμμερ). Τέλοσπαντως, η παρατήρησή μου έγκειται στον νέο κύκλο διαφημίσεων. Ο κουλ Αλέξης ξεκινά την διαφήμιση με την φράση:
"Με σταματούν στο δρόμο και μου λένε για το εν λόγω πρόγραμμα της τάδε εταιρίας".
Βρε Αλέξη μου, όλα καλά και χρυσά, αλλά εκεί στους 5 δρόμους της Νιου Γιορκ ποιός σε ξέρει για να σε σταματήσει; Πολύ άκυρο το ποιηματάκι που σου ετοίμασαν, αφού όλο λείπεις, μαύρη πέτρα έριξες στο Ελάντα you know.Μέχρι και την Καλομοίρα πιο συχνά την βλέπουμε! Α εγώ, αν είναι να βάλω το οικονομικό πακέτο, θα πω ότι με έπεισε η Ζέτα Δούκα...

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...