Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Μόνο η Αλιμπέρτη δεν ξέρει πως τα έχει με το Λιαδέλη


Του τα λεγα του καλού μου το καλοκαίρι στην Πάρο: άσε με να βγάλω μια φωτό την Αλιμπέρτη με το Λιαδέλη στην πλαζ, στα σοκάκια, στα ρεστοραν, στα μαγαζια. Αξιοθέατο θα είναι και αυτοί μια μέρα. Όχι, μου έλεγε, είμαστε διακοπές, άσε τη δουλειά και τα κουτσομπολιά. Eμ αυτά άκουσα και τώρα δεν έχω μια φωτό πειστήριο για να αποδείξω ότι εγώ δεν έχω καμιά φωτό πριόν επεξεργασίας, άσε που θα την μοσχοπουλούσα κιολας.

Κιόλα αυτά γιατί η κυρία Σοφία δεν προλαβαίνει να δίνει τις συνεντεύξεις από δω και από κει και να λέει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι δεν τον γνωρίζει τον Λιαδέλη. Μα κυρία Αλιμπέρτη μου, να λεγα ότι εσεις και ο καλός σας Παναγιώτης κλείνεστε στο σπίτι και δεν σας βλέπει μάτι;; Τουναντίον! Έχετε γυρίσει τα νησιά, τα σαλέ και τα μπουζούκια. Δεν λέω! Δεν θέλετε να τη διαφημίσετε τη σχέση, αλλά ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσείς το κρατάτε κρυφό καμάρι! Πείτε, γυναίκα είμαι, ολίγον περίεργη, ζηλεύω, τσακώνομαι, δεν θέλω να σας δίνω ρεπόρτο για το πότε χώρισα και τα ξαναβρίκα με τον καλαθοσφεριστή! Κακό δεν είναι. Άσε που θα ησύχαζε και η πρώην Σαμπρίνα! !

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...