Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Οι ατάκες- κοτρώνες- τούβλα των επωνύμων


Εύη Βατίδου στο Οκ: Δεν θα με ξαναδείτε σε νυχτερινό κέντρο
(Μα γιατί;;; Πάθατε αλλεργία στα γαρύφαλλα ή στις σκουπιδοσακούλες;;; Τα πανέρια τα αποκλείω, είναι ψάθινα και οικολογικά.

Αζίζ Ντιρι στο Down Town: Θεωρώ πως η Εύη είναι ιδανική σύντροφος
(Για ρώτα και τον Κούγια, κι αυτός με τη θεώρηση έμεινε)
Μαρία Κορινθίου στον Καφέ με την Ελένη: Την περσινή Πρωτοχρονιά δεν ήμουν καλά:
(Τώρα είστε δηλαδή;;Δεν φαίνεται)

Ελένη Μενεγάκη στο Star System: Δεν έχω καταλάβει. Είμαι σε καλή διάθεση, σε κακή, σε περίεργη; Μήπως έχω τα νεύρα μου;
(Ποιά είμαι; Πως με λένε; Που πάω; Πού πάνε τα νούμερα; Γιάννη; Γιάννη;;;;;)

Κώστας Μαρτάκης: Είμαι μόνος δύο χρόνια τώρα:
(πάρε ένα τηλέφωνο την Κατίνα. Πες βρε παιδί μου: Θέλω παρέα)

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Ανώνυμος είπε...

kala me tous ipoloipous alla ekei stin ellada asxoleitai o kosmos akoma me ti vatidou??? gia onoma...

edw einao hot stuff...with lovw from london darling http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/usa/2831216/Lindsay-Lohan-goes-topless-in-a-movie-for-the-first-time-in-her-career.html check it giati einai x-rated

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...