Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Πολύ αγάπη βρε κυρία Τατιάνα μου


Ανοιχτή επιστολή - μήνυμα προς Κυρία Τατιάνα Στεφανίδου:
Kυρία Τατιάνα μου,

Παρακολουθώντας ακόμα μια συμφιλίωσή σας την φετινή χρονιά, έχω αρχίζει να μπερδεύομαι και να χάνω τον προσανατόλισμό μου ως Καρακατίνα!

Εγώ ξκίνησα έχοντας ως πρότυπό μου εσάς, που ό,τι σκεφτόσασταν το εκφράζατε χωρίς φόβο και πάθος και όποιον έπρεπε τον κάνατε φύλλο και φτερό!
Το πρώτο πλήγμα το δέχτηκα με την συμφιλιωσή σας με την έτερη κατίνα Χριστίνα Λαμπίρη. Εκεί είπα, κατίνες είμαστε, μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνια. Καλά κάνατε και τα βρήκατε.

Τώρα, με την κυρία Δέσποινα, ομολογώ πως τα φιλιά και τις αγκαλιές δεν τα περίμενα. Τα είδα και στη εκπομπή σας, που απότι έμαθα δεν ξεπερασε το 15% , και πολύ στεναχωρήθηκα.
Δηλαδή, πρέπει και γω να τα βρω με τη Χρύσπα πχ;;; Με τόση αγάπη in the air πως θα φτυαρίσω εγώ μου λέτε κυρία Τάτι μου;;;
Ευτυχώς, απότι κατάλαβα ήσασταν εσείς που είπατε στο μεσιέ Θεοφάνους να μην πάει στη Μενεγάκη και να έρθει σε σάς που έχετε μεγαλύτερη θεαματικότητα (σας πρόδωσε ο ατιμούλης), οπότε τώρα φαντάζομαι ένα μετωπάκι ανοιχτό με την Ωραία Ελένη, πρέπει να το έχετε ανοίξει.
Ελπίζω το καινούργιο πόρταλ να έχει θάψιμο μπολικο... Αν χρειαστείτε Κατίνα, ξέρετε που να με βρειτε!!!

Πάντα δική σας!!!Καρακατιναρα!

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Ανώνυμος είπε...

entaksei exw riksei gelio pou den yparxei...re sy olo kai kaliteri! asteri!

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...