Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Mούσες εν καμίνω και η Κατίνα ξάγρυπνη


Τι χρωστάω πες μου! Πληρώνω εγώ τις αμαρτίες του Μπάμπη του Λαζαρίδη του συγχωρεμένου μου φαίνεται. Ή την κακή επιλογή να νοικιάσω σπίτι πίσω από τα μπουζούκια. Βλέπεις τότε που το νοίκιασα ήμουν και μπουζουκόβια και φοιτήτρια.
Δυστυχώς και όπως θα θυμάσαι και από την προηγούμενη φορά με τη βόμβα στο νυχτερινό κέντρο Μούσες, μένω δίπλα και πληρώνω και τις αμαρτιές του μαγαζιού.

Πέρσυ λοιπόν, είχαμε τη βόμβα που έσκασε και βγήκε όλο το τετράγωνο έξω νυχτιάτικο, αφού νομίζαμε ότι έγινε σεισμός 7 ρίχτερ. Μετά τον φάγανε το Μπάμπη και φορτωθήκαμε τα κοράκια έξω από το μαγαζί. Αυτό συνεπαγόταν ότι εγώ, και με την τσίμπλα στο μάτι περπατώντας κάθε πρωί για τη δουλειά, έβλεπα τη Σάσα Μπάστα με τον τότε αγαπημένο της και αρραβωνιάρη Θοδωρή Λανταβό να κάνουν σχέδια για το κέντρο.


Ε, το χτεσινό ήταν το χειρότερο όλων. Πάνω που είχαμε ξεχάσει ότι υπάρχει το εν λόγω μαγαζί μια ωραιότατη πυρκαγιά, φρόντισε να μας θυμίσει την ύπαρξή του.

Πιθανολογώ ότι το φάντασμα του Μπάμπη, ήταν αυτός που έβαλε τη φωτιά, βλέποντας την Ηλιάδη να ρίχνει τα τσιφτετέλια με το κιλό στο Theatro. Με τα πολλά πήρε φωτιά ο ημιόρος και μετά λαμπάδιασε όλο το μαγαζί. Εγώ, που το διαμερισμά μου βλέπει ακάλυπτο, ξύπνησα κατά τις 2μιση με δυσκολία στην αναπνοή.

Καμμενο μύριζε σε όλο το σπίτι. Ε στον ύπνο μου είπα ότι ξέχασα το σίδερο ή το φούρνο ανοιχτό. Αφού έψαξα και δεν βρήκα κάτι, βγήκα στο διαδρομο του ορόφου που ήταν εξίσου τίγκα στον καπνό. Λέω καιγόμαστε, να βγω να πέσω από το μπαλκόνι. Ε βγαίνω και στο μπλακόνι και βλέπω τις Μούσες εν καμίνω. Τα υπόλοιπα γνωστά, δέκα πυροσβεστικά οχήματα, 5 - 6 περιπολικά και θόρυβος μέχρι πρωίας. Κατέληξα να τρέχω στην κολλητή με τις πυτζάμες.

Αχ, πώς αναπολώ εκείνα τα μεσημέρια του Οκτώβρη, που ο Μπαμπης ήταν ζωντανός και ΓΩ ΞΥΠΝΟΥΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΒΕΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΔΗ...

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

καλα απο πανω μενεις;δεν το πιστευω!!!!
κι εγω παω απεναντι στο μεγαλο το γερμανικο και ψωνιζω

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...