Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Οι ατάκες της εβδομάδας


Μαρία Μπακοδήμου στο Οκ: Χωρίς να έχω εκδόσει δελτίο τύπο, είμαι τρία χρόνια μόνη:
Στην Αννίτα γρήγορα μαράκι. Στην Πάνια σου λέω, ολοταχώς. Χρυσό κουφέτο δεν παίζει αλλά ένα παρατράγουδο το χρειάζεσαι.


Μαρία Ηλιάκη στο Λοιπόν: Τσακωνόμαστε πολύ συχνά με το Νίκο Μουτσινά:

Καλό θα ήταν στις συνεντεύξεις να αποκαλύπτατε και πράγματα που δεν βλέπουμε. Χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει, που λεέι και η γιαγιά μου, η Κατίνα η πρεσβύτερη.


O μουσικοσυνθέτης Φοίβος στο προσωπικο του site: ο Φοίβος, αισθάνεται την ανάγκη και πιστεύει ότι ήρθε ο χρόνος να δημιουργήσει την δίκια του μουσική εταιρεία, και να μην ανανεώσει την συμφωνία που είχε με την εταιρεία που συνίδρυσε το 2000.

Μη με ρωτας γιατι ο Μέγας συνθέτης αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο ίδιος, στον εαυτό του στο Γ ενικό πρόσωπο. Αν τα θυμάμαι σωστά τα πράγματα, στο γου ενικό, μιλάνε οι Βασιλιάδες και τα υψηλά πρόσωπα. Τώρα εγώ αλλού κόλλησα. Εκδίδεις προχτές μια ανακοίνωση που λέει ότι θα μείνεις στη Heaven για να εκδώσεις μια μέρα αργότερα άλλη ανακοίνωση που λέει ότι φεύγεις; Και μετά θέλεις εγώ να πάρω δίκσο που έχεις υπογράψει; Τρελλός παπάς σε βάπτισε.

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

xaxaxaxaxaxa
8a sto "klepso"

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...