Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Πολύ αγάπη έπεσε στην ελληνική showbiz


Σε πορκαλώ, όχι σε προκαλώ! Αν μπορείς να αντέξεις τόσα σιρόπια και μέλια με τις δηλώσεις αγάπης των σταρ της ελληνικής show biz να μου το πεις. Θα ξεκινήσω από τη συγινητική εξομολόγηση - έμμεση ερωτική εξομολόγηση του Γιάννη Πλούταρχου προς τη γυναίκα του Μαρία μέσω του Big Fish (Πρώτο Θέμα). Εκεί ο Πλούταρχος ανοίγει την καρδιά του και εξομολογείται:

"Η Μαρία είναι περίπτωση γυναίκας και σε αυτήνοφείλω την ισορροπία μου. Σε ό,τι είμαι σήμερα, σε όλη αυτή την ισορροπία που έχω ως άνθρωπος, το μισό μερίδιο ανήκει στη Μαρία! Υπάρχουν στιγμές που την κοιτάζω και σκέφτομαι πόσο όμορφη είναι, πόσο μοναδική είναι, πόσο τυχερός είμαι. Η σχέση μας δεν είναι γήινη. Είναι ουράνια."

Και εκεί που λέω πάει λιώσαμε στην αγάπη ανοίγω την tv για να δω Ελένη Μενεγάκη με καλεσμένη την Κέλυ Κελεκίδου. Εκεί να δεις αγάπες. Μιλούσε και το στόμα της μέλι έσταζε για το Νίκο Κουρκούλη και μέχρι και δάκρυα κυλήσαν από τα μάτια της. Ανάμεσα στα ωραία που είπε η Κέλλυ έμεινα με το:

"Ο Νίκος είναι δώρο θεού για μένα. Μου τον έστειλε ο θεός στο δρόμο μου. Λόγω καθημερινότητας δεν μπορούμε πολλές φορές να πούμε στους συντρόφους μας πόσο τους αγαπάμε. Θέλω να τον ευχαριστήσω και δημόσια για ό,τι μου έχει χαρίσει."

Πολύ αγάπη βρε παιδί μου, πολύ. Άσε που ακόμα δεν χώνεψα εκείνα τα φιλιά της Παπουτάκη με το Μπουρδούμη!

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...