Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Quiz: για δυνατούς παίκτες



Ποιά τραγουδίστρια όχι μόν έχει χωρίσει, αλλά μένει και μόνη της σε σπίτι που νοικιασε πρόσφατα αλλά δεν παραδέχεται το χωρισμό της; Πηγαίνει παντού μόνη αλλά στην ερώτηση αν χώρισε αποφεύγει να δώσει απάντηση. Όταν την ρωτούν για τον πρώην αγαπημένο της απαντά άρες μάρες κουκουνάρες αλλά αν κάποιος γράψει πως χώρισε, απειλεί με μηνύσεις!

6 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Our Greek tv είπε...

Εκτός του ότι γνώρισα τη φωτογραφία (αν είναι αυτή), το έχω ακούσει κι εγώ έντονα...
Και την είδα και σε εμφάνιση μόνη της πρόσφατα.....
*Μ' αρέσει πολύ το blog σου και αν και δεν έχω χρόνο να το βλέπω συχνά όποτε μπαίνω το ξεκοκαλίζω!!
**Αν σου είναι εύκολο, στέλνε κανένα καλό θέμα με mail να μην τα χάνω και να τα βάζω και στο blog.
:)

karakatina είπε...

Αν κατάλαβες τη φωτο, το επιασες και ναι ολο μονη της βγαινει, κοινως ο κοσμος το εχει τουμπανο, αν και πιστευω πως θα τα ξαναβρουν

Our Greek tv είπε...

Μου έστειλαν μήνυμα στο blog πως σιγά μην ισχύει και τα λένε για να την βλάψουν.
Όταν είχε ξαναβγει πριν 1-2 μήνες ρώτησα άτομα που πάνε συχνά (καθε βδομαδα) και την βλεπουν και μου λεγαν ότι τον εβλεπαν σχεδόν καθε βράδυ εκεί.
Πάντως κάτι μου κινησε σήμερα την περιεργεια αλλα το δικό μου μυαλό όπως σχολίασαν και στο Καρφί πάει παραπέρα χωρίς λόγο.........
Χμ....

Ανώνυμος είπε...

isxiei isxiei......paidia....!!!!!!!les kai pernane ton kosmo gia xazous...
http://trelomariw.sosblog..com

Ανώνυμος είπε...

ναι συμφωνω ισχυει!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ναι συμφωνω ισχυει!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...