Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Παπουτσάκη Μπουρδούμης: ζευγάρι και με τη βούλα της Εσπρέσο


Αμ το έλεγαν εκεί στην Espesso αλλά η Κατίνα δεν το πίστευε. Έλεγα κι εγώ σιγά να μην αγάπησε ξανά η τηλεοπτική "Αλίκη", Κατερίνα Παπουτσάκη και μάλιστα λίγο καιρό μετά τον χωρισμό της με τον Κώστα Καραφώτη. Που λες λοιπόν, η Κατερίνα φαίνεται πως αγαπάει τελικά, με τρέλα και κορδέλα τον τηλεοπτικό της και όχι μόνο παρτενέρ Αλέξανδρο Μπουρδούμη. Και για του λόγου το αληθές, ο φακός της Εspresso τους συνέλαβε σε μπυζούκια της παραλιακής και συγκεκριμένα στο Fragelico. Το ζευγαράκι προσήλθε στο μαγαζί κατά τις μικ΄ρες ώρες, γύρω στις 4 τα ξημερώματα με παρεάκι μεγάλο (μεταξύ τους και ο Χρήστος Βασιλόπουλος με μελαχροινή αγαπημένη).

Που να ξεραν ότι ο φακός τους τραβούσε σε όλα τα ρομαντικά εσταντανέ, τα φιλάκια, τα χαδάκια και το λουλουδοπόλεμο. Εγώ πάλι απορώ με αυτή την καρδιά - αγγινάρα της Παπουτσάκη. Είπε να το παίξει Αλίκη πραγματική και τελικά της βγήκε. Και δεν εννοώ την καριέρα της Αλίκης αλλά την αγάπη που είχε για τους άντρες. Τώρα αυτός ο Μπουρδούμης αν δεν κάνω λάθος στο ξεκίνημα του "Έχω ένα μυστικό'' είχε σχέση και δη σοβαρή, τύπου αρραβωνιασμένος αλλά ας όψεται το Κατερινάκι και ο αρραβώνας φαίνεται πως πήγε άκλαυτος.

Τώρα εγώ ξέρεις ποιόν λυπάμαι σε όλη την υπόθεση; Ούτε την πρώην αρραβωνιαστικιά Μπουρδούμη, ούτε τον Καραφώτη που είναι σαν την καλαμιά ενώ οι πρώην του αποκαταστάθηκαν. Εκείνη την έρμη τη συνοδό του Βασιλόπουλου λυπάμαι που μάλλον δεν έχει διαβάσει τις συνεντεύξεις αυτής της "ηθοποιάρας" που αρέσκεται να "χρησιμοποιεί" όπως δηλώνει τις γυναίκες σαν τα ξεσκονόπανα θα συμπληρώσω εγώ. Κόψε πέρα κοπέλα μου!!

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Ντίνος είπε...

στα αρχίδια μας

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...