Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Θα μπουχτήσω με τα δικά μου μπάνια. Όχι άλλη Μενεγάκη. Μα βρε Βατίδου με το μαγιό της Vogue στην παραλία; Καλό Καλοκαίρι είπα;



Αγαπημένε μου αναγνώστη/ αναγνώστρια,
Μπούχτησα όπως σου ξαναείπα:

1. Τα μπάνια της Μενεγάκη. Δεν φταίει η γυναίκα αλλά όπου πάει για μπάνιο από πίσω οι παπαράτσι. Ευτυχώς στις τελευταίες της φωτογραφίες, βαρέθηκαν και οι γραφίστες και δεν της έκανα τη δίατα του photoshop. Έτσι, χωρίς το εξτένσιον στο μαλλί και με τα παραπάνω κιλάκια στην κοιλίτσα, την συμπάθησα πιο πολύ. Γιατί μάνα με 3 παιδιά και κοιλθιά φέτα πραγματική μόνο την Πετρουλάκη ξέρω που έχει λιώσει στην power yoga.

2. Μπούχτησα με τα μαγιό της 40αρας Βανδή. Σε σημείο που έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα 500 διαφορετικά μαγιό που βάζει σε κάθε μπάνιο της, είναι ευγενική προσφορά του ομίλου Κωστόπουλου για να μην τη βλέπουμε με το ίδιο και βαριόμαστε.

3. Μπούχτησα με την τσιπιά της Εύης Βατίδου. Που από τη μια μου θέλει διακοπές στην Μύκονο και έχει πάει εκεί με ένα μαγιό μόνο. To δεύτερο που έβλαε ήταν προσφορά με΄σα στη Vogue.Ήμαρτον, τι διατροφή της δίνει αυτός ο Κούγιας.

Και επειδή κουράαστηκα η Κατίνα,θα πάω να μπουχτήσω με τα δικά μου μπάνια. Μην νομίζεις ότι θα σε αφήσω έτσι. Θα έχω μαζί κάμερα και βίντεο για να καταγράψω τον κάθε σελέμπριτι που θα πέσει στο διάβα μου.Τρέμε σοόυ μπιζ. Καλές διακοπές και τα λέμε από τέλη Αυγούστου.

Η Καρακατίνα σας!!!!

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ
ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...