Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

ΠΟΠΗ = ΒΟΥΡΛΟ


Γιατί μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω αυτή τη γυναίκα πλέον, τη Μαλιωτάκη βρε αδερφέ. Τι να πω ανοίγω την τηλεόραση και την βλέπω παντού. Και άντε σήκω πάνω Μπάμπη μου και τι να κάνω έχω πένθος αλλά θα βγω να τραγουδήσω για να έχει ψωμί το παιδάκι μου και άλλα τέτοια κωμικά. Πραγματικά νομίζω ότι έπαθα ντεζαβού και ξαναζώ εκείνες τις ένδοξες τηλεοπτικές στιγμές που άνοιγα την ΤΙΒΙ και πεταγόταν η Βροχοπούλου να κλαίει και να οδύρεται για τον αλβανό σύζυγό της. Εγώ απλά θα πω(λαμβάνοντας υπόψη ότι ο νεκρός έχει πάντα δίκιο):

1.Βρε Μπάμπη μου πως το άντεξες το σούργελο 16 χρόνια;
2.Είναι δυνατόν να πατάς αναζήτηση στο google ΠΟΠΗ και να βγάζει πρώτη στις αναζητήσεις την επίσημη ιστοσελίδα της Μαλιωτάκη;
3.Τι εννοεί η Μαλιωτάκη όταν λέει ‘’εγώ όλα τα τραγούδια μου τα έλεγα για τον Μπάμπη;’’ Δηλαδή το δεν είμαι η Μπιγιονσέ είμαι η Ποπάρα που κόλλαγε;
4.Γιατί στο βιογραφικό της(σε προκαλώ μπες να το διαβάσεις) μας ενημερώνει πως της αρέσουν τα ταξίδια, η θάλασσα και το shopping therapy; Θέλει να δέσω πέτρα να πνιγώ με αυτά που ακούω να της κάνω παρέα στη θάλασσα;
5. Σε πόσες εκπομπές θα πει τον πόνο της ακόμα;

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Ανώνυμος είπε...

grafeis katinaki grafeis.... dwse pono...

kai kati allo... i typissa poulaei to ptwma tou en diastasei sizigou kai to skotwnei alles 1000 fores

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...