Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Η Παπουτσάκη έγινε ξανθιά και δεν το γουστάρει


Έτρεξα πρωί πρωί να πάρω τα κουτσομπολίστικα περιοδικά μου. Και ναι το προαίσθημα που είχα ήταν αληθινό. Φάτσα κάρτα η Κατερίνα( η Παπουτσάκη βρε συ) έγινε ξανθιά. Διάβασα και τα όσα είπε στον Καφέ με την Ελένη, του τύπου: “μου πήρε έξι ώρες να γίνω ξανθιά, δεν άνοιγε η ρίζα γιατί είμαι πολύ σκουρόχρωμη στο φυσικό μου, δεν νομίζω ότι θα το κρατήσω το ξανθό μετά τα γυρίσματα” και άλλα τέτοια... Αν μάλιστα κρίνω από τη φάτσα της μες τη μαύρη τη μαυρίλα λες και από μέσα της 24 ώρες το 24ωρο λέει: “Γαμώ τη γκαντεμιά μου, τι την ήθελα τη Βουγιουκλάκη. Τσάμπα πότισα στο οξυζενέ και κανείς δεν με βλέπει, ούτε 10% δεν πιάνω στα νούμερα”.

Και αναρωτιέμαι η Κατίνα, που επειδή ψηφίζετε ακόμα δεν θα αποκαλύψω αν είμαι ξανθιά:


-Γιατί το έβαψαν ξανθό το κορίτσι και μεγαλοηθοποιό της εποχής μας; Για να την βλέπει ο Καραφώτης και οι τρεις με τον κούκο;


-Μια περούκα δεν θα κόστιζε λιγότερο από τη στιγμήπου η κοπέλα δεν το ήθελε το ξανθό;


-Μήπως η Παπουτσάκη είχε πείσει την μέχρι πρότινως σκηνοθέτιδα του σήριαλ, Ρέινα Εσκενάζι, να την βγάλει μελαχρινή σε όλα τα επισόδια και τώρα με τις αλλαγές έπεσε και το ντεκαπάζ;


-Μήπως λέω μήπως το Κατερινάκι δεν το ήθελε το ξανθό γιατί ο Κώστας της έχει μανία με τα μελανούρια (βλέπε Μάρω Λύτρα και εκείνο το μαύρο σκυλί που κουβάλαγε στο Fame Story);


-Μήπως τώρα που χώρισε η Λύτρα (τον έστειλε τον Αμανατίδη με ελαφρυά πηδηματάκια) τα είδε μαύρα και το ξανθό δεν της κολλάει;


-Ή μήπως φοβάται πως θα καθιερωθεί στην καριέρα της ως ξανθιά και δεν θα μπορεί να το αλλάξει μετά;


Μην φοβάσαι βρε κορίτσι μου ξανθιά σε είπαν, όχι χαζή και καμπούρα!!! Και πες χαιρετίσματα στον κομμωτή σου, δεν του πέτυχε οτ χρώμα και πάνε τζάμπα οι έξι ώρες. Της Αλίκης ήταν χρυσό, το δικό σου άσπρο και δήθεν...

2 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Ανώνυμος είπε...

den einai oti dis pigainei pantws, aplws den to exoume synithisei akoma....paratafta, molis epistrepsei sto melaxroino thaa einai poly poly kalyteri opws prin...

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΦΩΤΗ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.ΤΟΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...