Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Ο Γιώργος Χρήστου σοκαρίστηκε(τι λες βρε παιδί μου)


‘’Μια ημέρα πριν έπινα ποτάκι παρέα με τον Μπάμπη στο γραφείο του’’, δήλωσε ο πρώην Famestorιτης και νυν (θέλει να λέει) τραγουδιστής Γιώργος Χρήστου. Ο μέγας αοιδός δήλωσε σοκαρισμένος από το θάνατο του συντρόφου της Αγγελικής Ηλιάδη, και έσπευσε να το μοιραστεί το σοκ με όλες τις τηλεοπτικές εκπομπές , τα sites, τις ραδιοφωνικές εκπομπές και την κουτσή κουρούνα, μόνο σε μένα την Κατίνα δεν ήρθε!


Λοιπόν Γιώργο μου ξέρεις ποιος έπαθε το ποιο μεγάλο σοκ; Οι έρμοι οι θαμώνες του νυχτερινού κέντρου που εμφανιζόσουν. Ως γνωστό η δολοφονία συνέβη τη στιγμή που η Αγγελική και ο Μπάμπης ξεκινούσαν για το κέντρο Μούσες. Δυστυχώς, πριν την Ηλιάδη, τραγουδούσε ο βάρδος Γιώργος Χρήστου. Λόγω του δυστυχήματος το Σάββατο το βράδυ, οι θαμώνες του κέντρου έζησαν το σοκ της ζωής τους. Αναγκάστηκαν να τον ακούν πάνω από μία ώρα αφού η Ηλιάδη δεν έλεγε να βγει στην πίστα. Και να σου πω την αλήθεια Γιώργο μου, τους καταλαβαίνω τους χριστιανούς. Εγώ που σε άκουσα λίγο καιρό πριν, στο τσακ το γλύτωσα το εγκεφαλικό. Ειδικά αυτό το νέο σου σουξέ που λέει επί πέντε λεπτά ‘’Μόνοοοοοοοοοοοοος’’, μαρτύριο σκέτο μου είχε φανεί.


Καλύτερα να πιάσεις δουλειά σαν Αι- Βασίλης: σίγουρο μέλλον και δεν χρειάζεται να τραγουδάς, ένα ‘’ΧΟΧΟΧΟΧο’’ θα λες!!!

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Ανώνυμος είπε...

monooooos to paleuei o Xrhstou re paidia sto tragoydi...poios ton akouei auton???afwno teleiws to palikari..krima!!!

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...