Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Δικηγόροι να σου πετύχουν…


Παρακολουθώ τη Ζούγκλα του Μάκη που καιρό είχα να δω. Από τότε που έδιωξε τον Ντάσκα και ο Ανεβλαβής έκοψε τα σούρτα φέρτα, την βαριόμουν αφόρητα. Έλα όμως που με τις διαδηλώσεις και τα επεισόδια είπα να ακούσω την άποψη του Ταρζάν! Έπεσα λοιπόν πάνω σε δύο διαλόγους και λίγο έλειψε να πέσουν και τα μαλλιά μου.


Διάλογος πρώτος: καλεσμένη στο στούντιο η κυρία Αλίκη(Αρβανιτίδη) η κερατού του Πασχάλη ξέρεις, μιλάει για το θέμα της ζαρντινιέρας και λέει:


-Και μένα, και το λέω σαν δικηγόρος, αν με χτυπούσαν τόσο θα έπεφτα στα ψυχοφάρμακα σαν το νέο παιδί της ζαρντινιέρας.
-Μάκης: μην το λες αυτό Αλίκη. Εσύ έχεις αντέξει και χειρότερα.


Και έτσι το έραψε η Αλίκη, χαμογελώντας απλά. Αυτό το ‘’εγώ σαν δικηγόρος’’ τι το ήθελε, αναρωτιέμαι δηλαδή. Άσε γιατί με τους δικηγόρους κάτι παθαίνω, μου βγαίνει μια άρνηση. Τώρα φταίει που το πρωί ξύπνησα με τον Κούγια να φωνάζει στον Αφτιά πως θα αφιερώσει τη ζωή του στο να κυνηγήσει τον Παπαδάκη (το Γιώργο, όχι τον μοντέλο τον Νίκο); Ή μήπως φταίει που ένας πρώην του παρελθόντος έβγαζε τη νομική και το λάδι σε μένα; Τι να πω την αντιπάθεια την έχω στο δικηγορικό σώμα. Γιατί δεν μπορώ να το δεχτώ. Εγώ δεύτερη; Δηλαδή τι παραπάνω έχει αυτή η νομική; Γι’ αυτό και προτίμησα άλλα σώματα η Κατίνα!


Α!!!Να μην ξεχάσω στη Ζούγκλα είναι καλεσμένος και ο μέγας πλαστικός χειρούργος, πρώην Θεοδωρίδου, κύριος Φουστάνος, ντυμένος και στολισμένος στην τρίχα, να μιλάει με για τα παιδιά των 700 ευρώ. Θα ξεράσω δηλαδή!!!! Φίλη μου, τι δικηγόροι, τι γιατροί, τα ίδια σκατά όλοι τους…

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...