Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Προχωράω από την Αγγελική Ηλιάδη


Aπ ότι φαίνεται η Αγγελική Ηλιάδη, αποφάσισε να αλλάξει οριστικά σελίδα στη ζωή της. Το νέο της τραγούδι που παίζει αποκλειστικά στο Ρυθμό 9,49,δείχνει την πιο ροκ διάθεση που έχει. Ταυτόχρονα, και μετά από αποκάλυψη της Πρωινής Μελέτης, η Ηλιάδη έχει και νέο στυλίστα. Ο ίδιος μίλησε το πρωί και αποκάλυψε ότι η εποχή της βαρυάς μάξι τουαλέτας με τον κότσο έχει περάσει για την Αγγελική. Είναι μια νέα γυναίκα και πρέπει να το δείχνει. Όσον αφορά τις ντυχτερινές της εμφανίσεις, η πρεμιέρα του Theatro θα γίνει στις 25 Σεπτεμβρίου.

Οι στίχοι του τραγουδιού:

«Προχωράω, φεύγω μπροστά
και από το μηδέν ξεκινάω,
όνειρα έχω τόσα πολλά,
σε κανέναν δεν τα χρωστάω.
Δεν κοιτάζω πίσω ξανά,
ξημερώνει καινούργια μέρα,
προχωράω, φεύγω μπροστά,
τώρα ζω μονάχα για μένα.

Λάθη πολλά έκανα κι όμως,
ήταν κι αυτά δικός μου δρόμος,
είμαι εδώ και τα κοιτάω,
χαμογελώ και προχωράω.

Προχωράω, φεύγω μπροστά,
τη ζωή μου εγώ καθορίζω,
σε κανέναν και πουθενά,
ούτε μια στιγμή δεν χαρίζω.

Δεν κοιτάζω πίσω ξανά,
δύναμή μου το παρελθόν μου,
προχωράω, φεύγω μπροστά,
το χρωστάω στον εαυτό μου.»

1 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ε ας την αφησουν την κοπελα επιτελους να ζησει και για παρτη της ολο οι αλλοι πρωτοι;

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...