Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Η εξομολόγηση της Ηλιάδη στην Τατιάνα

Μεσημέρι Δευτέρας και η εκπομπή "Αξίζει να το δεις" της Τατιάνας Στεφανίδου κάνει πρεμιέρα με πρώτη καλεσμένη την Αγγελική Ηλιάδη. Η τραγουδίστρια μετά από σχεδόν 9 μήνες από τη δολοφονία του συντρόφου της Μπάμπη Λαζαρίδη, που λίγο έμελε να κοστίσει και τη δικιά της ζωή, ανοίγει την καρδιά της στην φίλη της Τατιάνα, σε ένα ραντεβού που είχε κλειστεί ήδη από το Μάιο. Η εκπομπή ήταν μαγνητοσκοπημένη από την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ τα διαλλείματα υπήρξαν πολλά, εξαιτίας και της συναισθηματικής φόρτισης της Αγγελικής στην θέα κάποιων βίντεο με τον αγαπημένο της. Όσον αφορά τα υποτιθέμενα ασφαλιστικά μέτρα κατά της προβολής της εκπομής από την οικογένια Λαζαρίδη, η Στεφανίδου τόνισε ότι πρόκειται για αστειότητες και πως στο κανάλι του Αμαρουσίου ουδέποτε έφτασε κάποιο νομικό έγγραφο. Η Αγγελική μίλησε:

Για το Μπάμπη: στα έξι χρόνια που ήμασταν μαζί, στηρίζαμε ο ένας τον άλλο. Δεν ένιωσα ποτέ ότι μας κυνηγάει κάποιος, ότι κινδυνεύουμε. Κάναμε εκδρομές, βγαίναμε με φίλους. Όλα φαίνονταν φυσιολογικά. Ο Μπάμπης ήταν πολύ ευαίσθητος άνθρωπος με μια όμορφη και τρυφερή ψυχή. Δεν θα τον αγαπούσα αν ήξερα ότι ήταν διαφορετικός. Αυτή τη στιγμή, πιστεύω ότι ο Μπάμπης θα είναι περήφανος για μένα".

Για το βράδυ της δολοφονίας:
"με άγγιξε ο θάνατος αλλά και ο Θεός. Οι γιατροί έψαχναν να βρουν που ήταν η σφαίρα που μπήκε στο στόμα μου. Έφτασα πολύ κοντά στο θάνατο. Δεν έχασα τις αισθήσεις μου ούτε ένα λεπτό. Δεν ένιωσα τον παραμικρό πόνο, γιατί ο πόνος της ψυχής ήταν τεράστιος. Την ώρα εκείνη ζητούσα απαντήσεις από το Θεό. Τι θα μπορούσα να κάνω γι' αυτόν. Την μια στιγμή του κρατούσα το χέρι και την άλλη μου τον είχαν πάρει".

Για την ίδια: δεν είμαι κάτι ιδιαίτερο. Τι σημαίνει είμαι η Αγγελική Ηλιάδη. Κάθε μέρα κάποιος χάνει ένα αγαπημένο του πρόσωπο. Δεν είμαι η μόνη. Και σήμερα βρίσκομαι εδώ, για να πω σε όλους αυτούς τους ανθρώπους ότι μπορούν να φροντίσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα ακόμα κι αν έχουν φύγει. Έχω κάνει πολύ αγώνα για να είμαι και πάλι φυσιολογική. Να μπορώ να χαμογελάω και πάλι στο παιδί μου. Υπήρξε ο πνευματικός μου που με στήριξε και με τράβηξε από τα μαλλιά μέσα από το σκοτάδι που βυθιζόμουν και μου έδωσε ελπίδα. Στην αρχή, δεν κοιμόμουν, δεν έτρωγα. Πολλές φορέ, το παιδί μου με έβλεπε να κλαίω και δεν μπορούσα να του κρυφτώ. Ξέρω πως του έκανα κακό".

Η Τατιάνα δεν αρκέστηκε σε εύκολες ερωτήσεις. Την ρώτησε ανοιχτά και για τα χρήματα που είχε ή δεν είχε μετά τη δολοφονία αλλά και για την οικογένεια του Μπάμπη. Η Ηλιάδη απάντησε ανοιχτά;

"Στην αρχή μείναμε σε ξενοδοχείο και έπειτα, στο σπίτι ενός φίλου του δικηγόρου μας. Χρέη και οικονομικές δυσκολίες έχουν όλα τα νοικοκυριά σήμερα. Κάποιοι άνθρωποι δεν σεβάστηκαν τη μνήμη του και το κάνουν μέχρι σήμερα. Δημοσιογράφοι και άλλοι. Κάποιοι πούλησαν τον Μπάμπη για τα νούμερα. Και λυπάμαι γι' αυτό."

Από τα μάτια της Ηλιάδη, πολλές φορές έτρεξαν δάκρυα, τα οποία δεν μπορούσε να συγκρατήσει. Η εκπομπή έκλεισε με το νέο τραγούδι της Ηλιάδη, με τίτλο "προχωράω μπορστά".

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...