Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Τι είπε πάλι ο Παπαδάκης (ο Γιώργος με το Νίκο δεν ασχολούμαι)


Ένα ωραίο αστειάκι θέλησε να κάνει σήμερα το πρωί ο Μίστερ ''Καλημέρα Ελλάδα'', Γιώργος Παπαδάκης. Θέλοντας να δώσει μια απάντηση στον κύριο Χατζηγάκη που αρνήθηκε να πάει στην εκπομπή του είπε χαριτολογώντας:
''Κύριε Χατζηγάκη μου δεν ήρθατε στην εκπομπή γιατί δεν συμπαθείτε το κανάλι μου. Αλλά εγώ δεν έχω κανάλι. Αν είχα, αν ήμουν καναλάρχης, θα απέλυα για παράδειγμα τον Κυριακού. Θα έλεγα Θοδωρή μου απολύεσαι....''.
Αχ βρε Γιώργο μου! Είσαι και παλιά καραβάνα! Κάνουν τέτοια αστεία με το αφεντικό; Το νέο αφεντικό δηλαδή; Βρε μπας και δεν συμπαθιούνται τα παιδιά, όπως συμπαθιούνταν ο Γιώργος με τον Μίνωα; Πάντως και γω η Κατίνα αν είχα τον Αντ1 δεν θα πολύδιασκέδασα με τα σχόλια Παπαδάκη...

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...