Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Τα "κοκοράκια" του Πετρέλη


Καλή χρονιά και καλά να περάσουμε. Άργησα λίγο γιατί είπα να μην κάνω κατινιές αρχή του 2009.

Είδα που λες ότι είχαμε γεννητούρια. Ναι, ναι, ήρθε στον κόσμο η δεύτερη θυγατέρα του Θάνου του Πετρέλη. Και να πεις σαν χτες μου φαίνεται ακόμα που κουτουπωνόταν on camera με την Ελεάνα Παπαϊωάννου στις δόξες του Fame Story 2. Ας τα αφήσω αυτά τα λάθη του παρελθόντος. Ένα έχω να τονίσω ένα! Ο Θάνος (ή μάλλον η φωνή του) κάτι έχει πάθει. Δεν ξέρω, ίσως να φταίει ο γιος που περίμενε και τελικά ήρθε κόρη πάλι. Ίσως φταίει πως από το καλοκαίρι έχουμε να τον δούμε σε μεγάλο σχήμα. Ίσως πάλι φταίει ο Φοίβος που τα καλά τα τραγούδια του, τα δίνει σε νέους μούσους (βλέπε Ραφτόπουλος) και τον άφησε τον Θάνο με κάτι μ…ιες τραγούδια. Ίσως πάλι να ευθύνεται κανένας πολύποδας στις φωνητικές χορδές.

Αλλά πες μου την αλήθεια γιατί θα τρελαθώ η Κατίνα: Τον είδες Πρωτοχρονιά στον Αρναούτογλου live; Εγώ δυστυχώς ναι…Και το κοκοράκι και το φάλτσο, φίλοι μου, πήγαινε σύννεφο. ΕΕΕΕΕΕ Ξύπνα Θανάση, λάβε δράση…γιατί τόσο φάλτσο που άκουσα σκιάχτηκα.

0 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...