Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Η Σαμπρίνα, ο Λιαδέλης και το “κοριτσάκι”



Χτες το μεσημέρι και παρακολουθώντας το tv weekend της υπερξινούμπας εφέτος Βάσιας Λόη, δεν μπορούσα παρά να αναρωτιέμαι:
Ο πιο χαζός στο γάμο Λιαδέλη – Σαμπρίνας ποιός ήταν; ο γαμπρός; η νύφη; ή ο δήμαρχος που τους πάντρεψε; Εκεί πάνω στην απορία ήρθε η Σαμπρίνα να με αποτελειώσει:
''Το Βαγγελάκη (τον καρπό του γάμου δηλαδή) τον έχω υπό την επιμέλειά μου από τον Ιούνιο. Ο Παναγιώτης (ο Λιαδέλης ντε) καταπάτησε κάποιες συμφωνίες που είχαμε κάνει'' τι την πλήγωσε τη Σαμπρίνα αναρωτιέσαι;
Η αοιδός ως γνήσια κατίνα εξομολογούσε το μικρό Βαγγελάκη κάθε φορά πυο γυρνούσε από τη βόλτα με τον μπαμπά Λιαδελη. Που πήγατε, τι φάγατε, με ποιον κάνατε παρέα;
Ο μικρός Βαγγελάκης έλεγε στη μαμά Σαμπρίνα πως ο μπαμπάς τον πήγαινε σε ένα κοριτσάκι. Μέχρι που ο πεντάχρονος Βαγγελάκης είδε το μικρό κοριτσάκι στην τηλεόραση και το είπε στη μαμά.
Εκεί ήταν που έπαθε τον ταμπλά η Σαπμρίνα. Το μικρό κοριτσάκι δεν ήταν άλλο από την Χριστίνα Παππά.
Τα δίκια της τα έχει η Σαμπρίνα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω:

στην πολιτισμένη Ελλάδα του 2009 είναι τόσο δύσκολο να διατηρήσεις μια νορμάλ σχέση με τον πρώην άντρα σου ειδικά όταν έχετε ένα παιδί μαζί;

αν η σαράντα και φεύγα (καλοκρατημένη δεν λέω) Χριστίνα Παππά περνιέται για κοριτσάκι, εγώ να γραφτώ στον παιδικό σταθμό;

3 Κατινίστικα σχόλια. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!:

Unknown είπε...

Μωρέ Κατίνα μου καλά έκανε η Σαμπρινούλα μας και εγώ το ίδιο θα έκανα στην θέση της. Βέβαια και θα ρωτούσα τον μικρό Αντωνάκη μου . Βέβαια και τον ερωτώ οταν τον βγάζει ο μπαμπας του έξω. Αμ' τι ανεξομολόγητο θα τον αφήνω?... Αντε να βγαίνει να τραγουδάει το θυλυκό και να σκέφτεται... βλέπουν τα κερατά μου?

karakatina είπε...

ολα καλα αλλα κορτσακι η Παππα?

Αγαπη είπε...

Πολύ με αρέσκουν τα κατινίστικα τις γειτονιάς. Ειδες μωρή τι έγινε στο τέλος? Το γεροντοκοριτσάκι τον ξεχε.. τον Λιαδέλη. Μωρή την ειδες πως έτρεμε?
Μόνο δεν μας ειπες εσύ Κατινάρα η Σαμπρινα πως το πηρε αυτό? Εγώ θα το φχαριστιώμουν.

Δημοσίευση σχολίου

Ακούω τα Κατινίστικα σχόλιά σας...