Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Η Καλομοίρα και η κακομοίρα


Τις τελευταίες μέρες παρακολουθώ με αγωνία πραγματικά την κορυφαία προσπάθεια του Αντ1 και της Ηeaven να προωθήσουν ένα δύστυχο δεκαεξάχρονο κοριτσάκι του Χ-factor σε νέα Καλομοίρα. Η κοπελίτσα λέγεται Ιωάννα και όντως έχει καταπληκτική φωνή και πραγματικά φατσικά φέρνει στην Καλομοίρα. Αλλά μέχρι εκεί. Γιατί από νάζι Καλομοίρας, πέρασε και δεν ακούμπησε. Και να σου η Ιωάννα συνεντεύξεις και να σου οι δημοσιογράφοι να λένε πως το X- factor βρήκε την νέα Καλομοίρα. Εκεί κοντά βάζουν και σχόλια του τύπου ''Αν σκεφτεί κανείς ότι δεν έχει ζήσει ποτέ στην Ελλάδα, τα ελληνικά της είναι περίφημα''.
Ε όσο και να το σκέφτομαι η Κατίνα, βλέπω την σαφή παρομοίωση με το Καλομοιράκι, που ακόμα το ελληνικό και μετά από χρόνια, φροντιστήρια, δεν το δουλεύει καλά το ελληνικό. Ξέρω όμως και άλλους τόσους Έλληνες του εξωτερικού που είναι χρόνια στην Ελλάδα και πάλι σπαστά το μιλάνε το ελληνικό. Και να σου πω και κάτι, μπράβο στην Ιωάννα που την κατέχει τη γλώσσα μας, αλλά εγώ προτιμώ πάντα τα οriginal πράγματα, και θέλω την Καλομοίρα μου με τα ''μαρίδια και το τυρί''. Τις ''μαρίδες'' ας τις λουστούν οι ίδιοι που τις προωθούν.

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

Στο Νότη με ροζ καλαμάκι


Οι φωτογραφίες στο facebook μου αρέσουν πολύ. Εννοώ βέβαια τις φωτογραφίες που ανεβάζουμε όλοι με φίλους και γνωστούς. Τις άλλες, εκείνες με τους διάσημους αγκαλίτσα δεν τις χώνεψα ποτέ. Το τελευταίο που είδα ήταν καταπληκτικότερο. Γνωστός πρώτο τραπέζι πίστα στο Σφακιανάκη, και μάλιστα είχε κάνει tag τον εαυτό του. Ευτυχώς που δεν έκανε tag και τον άρχοντα Νότη. Κι εμείς μεροκάματα στα μπουζούκια κάνουμε αγαπητέ, δεν βγαίνουμε με την ντουντούκα. Άσε που τη φωτό κοσμούν και σχόλια που μου φέρνουν μια μικρή αναγούλα του τύπου: ‘’sto sfakianaki me haig kai roz kalamaki’’. Βγάλε το καλαμάκι από το Ηaig βρε καραμήτρο και βάλτο…στην πορτοκαλαδίτσα σου. Ψώνια ψώνια γέμισε ο κόσμος παρά την οικονομική κρίση!!

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Για τα μάτια του κόσμου


Που λες τον Ρέμο τον γνώρισα πριν κάτι χρόνια, εκεί που ένας τότε μεγαλοδημοσιογράφος γούσταρε την κολλητή μου και ήθελε να μας κάνει μόστρα τις γνωριμίες του. Πήγαμε στον Αντωνάκη, στο καμαρίνι παρακαλώ, και τον πετύχαμε με το μπουρνουζι. Καλό παιδί μου είχε φανεί , γλυκός, ευχάριστος αλλά τι να το κάνεις είχε σχέση τότε με μια άγνωστη Ζέτα. Από τότε η σχέση του με ο Ζετάκι έγινε κατάσχεση.
Βρε Αντώνη, πόσα χρόνια χρειάζονται για να καταλάβεις πως δεν μασάμε; Ωραίο το αστείο,αλλά το δικό σας σπάει νεύρα. Αυτή είναι σχέση της πρεμιέρας πια και δεν είσαι και καλός ηθοποιός. Όχι ότι η δήθεν καλή σου (αν και ηθοποιός στο επάγγελμα) τα πάει καλύτερα!
Βρε αφήστε τις πρόζες και τα δράματα. Ο κόσμος το χει τούμπανο και σεις ούτε κρυφό καμάρι. Αν πάλι θέλετε να είστε φίλοι σεβαστό. Εκείνα τα φιλιά πρώτο τραπέζι πίστα τι ρόλο βαράνε; Λίγα εξώφυλλα παραπάνω;;Ε ΚΑΙ;

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Η λαίδη Άτζι και η ολίγον εγκυμονούσα Όλια


Τι θα ακούσω ακόμα η Κατίνα. Το κανε το θαύμα της η λαίδη Άντζελα και πάλι. Πήγε που λες στον Αρναούτογλου και άνοιξε το στόμα της και δεν ήξερε τι έλεγε. Ανάμεσα στα προσωπικά και άλλα ευχάριστα περί Νοράι ήρθε και η ερώτηση:

Άντζελα, τι θα έκανες αν η Όλια- Όλγα- Όρκα σου έλεγε πως είναι έγκυος;;
και η απιστεύτου Δημητρίου απαντά:
Το έχω πάθει ήδη. Ήρθε πέρσι η Όλια και μου είπε μαμά είμαι έγκυος μάλλον, αλλά τελικά το διορθώσαμε.
Σιωπή στο πάνελ, σιωπή στους τηλεθεατές. Έσπευσε η λαίδη να μπαλώσει τα αμπάλωτα. Ότι και καλά η Όλια δεν ήταν έγκυος τελικά και έτσι το διορθώσανε. Εγώ πάλι ξέρω ότι δεν διορθώνεις κάτι που δεν υπάρχει. Και αν κρίνω από τις μέχρι τώρα τυχαίες συναντήσεις με την Όλια εις τα μπουζουκομάγαζα, θα σου πω πως όχι μια αλλά πολλές διορθώσεις πρέπει να έχει κάνει. Γιατί το κορίτσι τούτο κάποιο παράδειγμα ακολούθησε και κάθε φορά που την πετύχαινα στον Κιάμο (θα πεις εγώ στον Πάνο τι γύρευα) όλο με άλλο αγοράκι την έβλεπα να φεύγει πριν τελειώσει το πρόγραμμα. Και πριν φύγει επιδίδονταν σε απείρου κάλλους φασώματα... Από διορθώσεις άλλο τίποτα!!!!!

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Ζήνα: Η πρώην βασίλισσα της νύχτας




Ψάχνουμε την original Πέγκυ. Δίδεται αμοιβή σε όποιον τη βρει. Αυτό θα έπρεπε να γράφουν έξω από το πίστα δεν το λες, μουσική σκηνή το λέει η ίδια, μαγαζί θα το πω εγω, που εμφανίζεται.
Την πέγκυ που λες, την ξεχώρισα από την πρώτη στιγμή. Όχι επειδή είμαι σκυλί τρελό και γουστάρω να ξημεροβραδιάζομαι στις πίστες. Αλλά γιατί ήταν λαϊκιά τραγουδίστρια και με τη βούλα και ούτε φοβόταν της ταμπελίτσες. Και αντίθετα με άλλους μ' άρεσε και η κατινιά και ο τσαμπουκάς της τότε που της έφαγαν τη θέση στη Γιουροβίζιον και έπαιρνε σβάρνα τα κανάλια και έσουρνε τα άπειρα. Δεν είναι τυχαίο πως τότε ξεκίνησε και η μεγάλη της καριέρα. Πρώτα στις Μάσκες, στα Αστέρια, στον Απόλλωνα, το Διογένη για να καταλήξει στο θλιβερό φετινό μαγαζί.

Στις πέντε ώρες του προγράμματος θα αναρωτηθείς φίλη μπουζουκόβια/ φίλε μπουζουκόβιε: Στα μπουζούκια ήρθα ή στο σταυρό του Νότου; Γιατί εκεί μέσα όλοι μα όλοι ντυμένοι ροκ είναι , ροκ παίζουν και ροκ αισθάνονται. Φοβήθηκα σου λέω πως ακόμα και ο λαϊκός Καραφώτης θα θυμηθεί τα του Φέιμ Στόρυ και θα ξεκινήσει να ψέλνει το Λέιλα. Κάποια στιγμή, εκεί που εμφανίζονται τα μπουζούκια(τα οργανα) και το κλαρίνο κάτι γίνεται, αλλά η κατάσταση μπερδεύεται τόσο πολύ που μόνο μπαρόκ μπορείς να την πεις.

Και έρχεσαι κα αναρωτιέσαι Τις πταίει; Ο ρήγος με τα φωτοστέφανα στην αφίσα; Η Τσαλιγοπούλου που την είπε την Πέγκυ μας του πεταματού; Ή ο Θάνος Μικρούτσικος που τόνισε πως η Ζήνα δεν θα γίνει ποτέ Χαρούλα ή Μαρινέλλα, όσο κι αν το παλεύει; Ήρθε και απόειδε η Πέγκυ και την είδε Μαντόνα και στο τέλος το ξενο πρόγραμμα στο μαγαζί της θα διαρκεί πιο πολύ από το λαϊκό. Για να μην μιλήσω για την έλλειψη σόου. Καλέ πως βγαίνουν έτσι στην σκηνή, και οι τρεις τους; Είπαμε μινιμαλ κύριε Ρήγο, αλλά εσείς το ξεφτιλίσατε. Τους πήρε μάλλον όλους τους χορευτές στη Μήδειά του και έμεινε η Πέγκυ σαν την καλαμιά στον κάμπο!!!

Που πήγαν οι οθόνες, τα χορευτικά οι ακριβές τουαλέτες και γιατί βγαίνει ντυμένη σαν την παπαδιά η Πέγκυ; Και γιατί εγώ έβαλα τα φορέματά μου και έφτιαξα τούρλα το μαλλί για να πάω να την δω; Για να φοράει εκείνη το υφασμάτινο το παντελονάκι με τη γραβάτα; Θεέ μου δηλαδή.

Θα πεις οικονομική κρίση έχουμε γιαυτό. Ναι δεν αντιλέγω, αλλά πριν δύο χρόνια με τα ίδια λεφτά την έβλεπα την Πέγκυ υπερπαραγωγή στο Διογένη, μαζί με τις τουαλέτες της, τα χορευτικά, και όλη τη γκλαμουριά που επιβάλλει η πίστα. Και είμαι και απαιτητική μπουζουκσού. Γιατί έχω προλάβει και τις χορεύτριες στο νερό, στην διάφανη γυάλα του Απόλλων Παλλάς, πρέπει να πας. Και τόση απλότητα να την πω την αλήθεια δεν την παλεύω τη σήμερον ημέρα ή καλύτερα νύχτα.

Θα τελειώσω η Κατίνα με μία ευχή: Καλέ Θεούλη, κάνε την Πέγκυ πάλι Πέγκυ και όχι Peggy. Γιατί την βλέπω να κόβει και τα λουλούδια του χρόνου και να μην ξανατραγουδήσει ποτέ πια το ''Είμαι καλά. Και την αλήθεια θα την πω: Προτιμώ το αν πας με άλλη θα σου σπάσω το κεφάλι από τις ξενοσαβούρες που της φόρεσαν καπέλο φέτος....

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Το “οικείο” της Παπουτσάκη


Κυριακή μεσημέρι και έχοντας το χανγκόβερ της Σαββατιάτικης εξόδου, είπα να αναρρώσω από το μαύρο Γιάννη ( ή Tzonnie black) με πολλά νερά, φαγητό της μαμάς και λίγο βαλε STAR σου λέω, γνωστό και ως μαλέλοκάναλο. Αντί για τα Φιλαράκια λοιπόν, πέτυχα μια ωραία ρομαντική κομεντί που έχω δει πολλάκις στο παρελθόν (λίγο ανιαρή ήταν, αλλά μ' αρέσουν τα ανιαρά). Την ταινία την έλεγαν ο Γλυκός Νοέμβρης, κάτι σαν αυτόν που ζούμε μέχρι στιγμής στο Ελλάντα, δηλαδή χωρίς χιόνια, χωρίς κρύο, χωρίς καιρός για δύο. Εκεί που λες, στην αρχή που γνωρίζεται η θεά Σαρλίζ Θερόν με τον Κιάνου Ριβς στην προ Μάτριξ εποχή, του λέει τα εξής:

Σαρλίζ: -Έλα να ζήσεις ένα μήνα μαζί μου και θα σε κάνω άνθρωπο(ή κάτι τέτοιο)

Κιάνου: - Όχι δεν μπορώ, έχω σχέση

Σαρλίζ: Σιγά μην έχεις σχέση, δεν το πιστεύω. Τους άντρες που έχουν μια γυναίκα στη ζωή τους τους καταλαβαίνεις αμέσως. Δεν είναι ο έρωτας που δεν κρύβεται,είναι κάτι πιο βαθύ. Είναι αυτο το οικείο που αφήνει πάνω τους εκείνη και το μυρίζεις, το νιώθεις, το αισθάνεσαι.


Ντιν νταν-καμπανάκια χτύπησαν μόλις το άκουσα. Όχι ότι είναι κάτι βαρύγδουπο και παράξενο, αλλά με μιας μου θύμισε τον Κώστα (τον Καραφώτη) που είδα την προηγούμενη βραδιά. Γιατί θα πεις; Και θα σου εξηγήσω.

Mε τον Κώστα (τον Καραφώτη πάντα)συναντηθήκαμε (εκείνος στην πίστα, εγώ από κάτω να ζητωκραυγάζω) πριν τρία -τέσσερα χρόνια. Τραγουδούσε και πάλι με τη Ζήνα και τον Νίνο και όταν τον άκουσα για πρώτη φορά είπα αυτό το παιδί θα πάει μπροστά, τουλάχιστον γκομενικά. Γιατί παρόλο που τραβιόταν με εκείνη τη ποταπή Μάρω Λύτρα, και τα λουλουδάκια του τα πετούσε σε μας τα κοριτσάκια, και το καμάκι του το έκανε και το ματάκι του το έκλεινε.

Στην δεύτερη, την προχτεσινή μας συνάντηση δεν ήταν ο ίδιος δυστυχώς. Εκεί που από κάτω είχε τουλάχιστον είκοσι γυναικοπαρέες στα πόδια του, και μπορούσε να πουλήσει και κανά κοφίνι τσίγκα στο γαρύφαλλο (να χαρεί και ο μαγαζάτορας) εκείνος το παιζε βαρύ πεπόνι. Λίγο Μπλαζε να το πω, λίγο και χάρη σας κάνω που τραγουδάω. Τι κι αν τα κορίτσια έχυναν το μπούστο τους για πάρτη του. Τι κι αν όλο και ανασηκώναμε τις ήδη κοντές φουστίτσες, ο κύρ Κώστας, αγρόν αγόραζε. Λουλούδι πέταξε μόνο μια φορά όλο το βράδυ σε μια μελαχρινή-ίδια η Παπουτσάκη, πριν το βάψει για να μοιάσει κι άλλο στην Αλίκη.

Χτες μου ήρθε η επιφοίτηση λοιπόν. Δεν ήταν μπλαζε το παιδί (ο Κώστας), ούτε το παιζε ιστορία. Για όλο αυτό το στυλάκι ευθύνεται η Κατερίνα του, που του έχει αφήσει αυτό το οικείο, το άρωμα της πάνω του, όπως είπε και η Σαρλιζ στην ταινία. Και επιβεβαιώθηκα σήμερις το πρωί που τους είδα αγκαζέ στην πρεμιέρα του Δάντη!!!!!!Οπότε καλή μου(εσύ που με διαβάζεις), για ένα διάστημα θα πρέπει να ξεχάσεις τον Καραφώτη και να ψάξεις έναν άλλο Κώστα. Όσο για τον Νίνο, άστον. Αυτός δεν έχει το οικείο της Δούκισσας. Είναι απλά στον κόσμο του!!!! Προτίμησε τη Ζήνα καλύτερα, τώρα που βλέπεται ακόμα. Γιατί 29 χρονών που λέει δεν είναι με τίποτα,αλλά αυτό έιναι ένα άλλο θέμα για μια άλλη στιγμή.

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Katina online is coming...

Soon...